Výsledek hledání pro výraz

Časté dotazy

Všeobecné

Registrace a objednávky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Mám zájem o kroužek (nebo jinou akci), ale nemohu najít další informace - místo konání, čas, počet lekcí... 
    • Veškeré informace najdete po rozkliknutí detailu akce v záložkách dole. Mapka Vás nasměruje na místo konání, v dalších záložkách najdete rozpis lekcí či další důležité informace.
  • Nemůžu se přihlásit na svůj účet, a když chci požádat o nové heslo, vyskočí hláška, že mám neznámý mail. 
    Přitom jsem už několik let zaregistrovaný!
    • Přechodem na nový systém došlo k automatickému smazání všech dosavadních uživatelských účtů. Chcete-li mít do budoucna přehled o vašich objednávkách, vytvořte si prosím nový účet. Doporučujeme vytvořit pro každého účastníka vlastní účet kvůli uplatnění slevových poukazů atd.
  • Po kliknutí na "Koupit" nebo ikonu nákupního košíku v detailu produktu se nic neděje
    • Prvním krokem pro vytvoření objednávky je vyplnění dotazníku účastníka. Tento dotazník se otevírá jako samostatné okno. Pokud tedy po okliknutí nákupu v detailu produktu nedojde k jeho otevření, zkontrolujte si, zda máte ve Vašem prohlížeči povolen JavaScript a vyskakovací okna.
    • Dalším důvodem, proč se Vám dotazník neotevře, může být špatné nastavení firewallu nebo antivirového programu.
    • Na vině mohou být také cookies v prohlížeči nebo mezipaměť v počítači. Doporučujeme proto, abyste si jak cookies, tak cash promazali. Návod jak na to, najdete zde. Pokud ani v tomto případě nebude možné objednávku vytvořit, kontaktujte nás na help@zohir.cz
  • Nelze dokončit objednávku - dotazník účastníka i fakturační údaje jsou vyplněny a vše je zaškrtnuto/odškrtnuto
    • Zkontrolujte si prosím, zda nemáte omylem vyplněno některé z polí "Nákup na firmu". Ačkoli nemáte toto pole zaškrtnuto, mohlo se omylem stát, že jste do některého z polí již dříve napsali neplatný text. V takovém případě objednávka neprojde.
    • V případě přetrvávajích problémů s dokončením objednávky nás kontaktujte na help@zohir.cz
  • Objednal jsem, ale nepřišla mi žádná faktura k úhradě.
    • V první řadě si projděte Vaši e-mailovou schránku, a to nejen doručenou poštu, ale také hromadnou či spam. Pokud nikde fakturu nenajdete, napište na info@zohir.cz. S velkou pravděpodobností objednávka neproběhla vůbec nebo jste pouze špatně napsali e-mailovou adresu.
  • Zažádal jsem o změnu v objednávce a mému požadavku bylo vyhověno. Přesto v mém profilu na stránce vidím staré informace.
    • Shrnutí v detailu se týká prvotně objednaných položek. Jakékoli následné změny (změna akce, oprava údajů) již nejsou do účtu zákazníka propisovány. Pokud si chcete potvrdit provedení změny, napište na info@zohir.cz
    • Stav objednávky a celková částka jsou aktualizovány. Stav platby se změní teprve po plné úhradě objednávky.
    • Sekce informace o zákazníkovi slouží k aktualizaci Vašich kontaktních údajů pro budoucí objednávky.
  • Nepřišlo mi potvrzení o platbě.
    • V první řadě doporučujeme nejdříve zkontrolovat variabilní symbol, zda jste jej uvedli správně. Pokud ano a přesto Vám nepřišlo potvrzení o platbě, napište na info@zohir.cz Připsanou platbu překontrolujeme. Automatické maily stále ještě ladíme a může se stát, že Vám potvrzení platby nepřišlo, ačkoli je platba v pořádku spárována.

Camp

Výběr turnusu a lokalita

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Jet na tábor nebo na soustředění?
    • Letní parkourový tábor

      (8 – 11 let)

      je určen pro ty, kteří chtějí začít s parkourem, účastník bude mít možnost naučit se základní cviky, ale také se věnovat všeobecnému pohybovému rozvoji, který mu v parkouru pomůže. Krom toho bude zajištěn dostatek zábavných a odpočinkových aktivit včetně celotáborové hry. Tábor je určen pro děti a mladistvé, kteří si parkour chtějí vyzkoušet, popřípadě s ním začínají a berou ho jako možnost skvělého trávení volného času s přáteli.

    • Letní parkourové soustředění

      (10 a více let)

      Je určeno pro účastníky, kteří jsou do parkouru skutečně zapálení, sami už nějakou dobu trénují (nebo mají pohybové zázemí z jiného sportu) a chtějí se posunout na vyšší úroveň. Program soustředění je výkonnostně zaměřený a bude vysoce fyzicky i psychicky náročný. Účelem je posunout účastníky během týdne co nejdál, nabídnout jim nové podněty a předat velké množství informací. Budeme se tak věnovat nejen intenzivnímu tréninku, ale i přednáškám a diskusím na různá témata s tréninkem spojená.

  • Je ZOHIR Camp bezpečný?
    • Na táboře i soustředění klademe velký důraz na bezpečnost. Přítomný je proškolený zdravotník. Naši trenéři jsou certifikovaní a mají trenérskou licenci typu B akreditovanou Ministerstvem školství a tělovýchovy. Složitější techniky nacvičujeme do dopadových žíněnek a během tréninku používáme přiměřené jištění. Dohled nad dětmi provádíme 24/7 a všichni pedagogičtí pracovní mají školení Bezpečnost a ochrana zdraví při práci.
  • Jak se na tábor/soustředění dostanu?

Objednávka a platba

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Jak zjistím, že jsem na tábor/soustředění přihlášený?
    • Po vyplnění přihlašovacího formuláře obdržíte na uvedený e-mail potvrzení objednávky. Součástí zprávy je faktura, kterou je nutné zaplatit v řádném termínu. Odesláním objednávkového formuláře je rezervace závazná.
    • V případě, že Vám se zprávou nepřijde faktura, nebo potvrzovací e-mail neobdržíte vůbec, kontaktujte nás na info@zohir.cz. Do e-mailu napište na jaký turnus jste se přihlašovali a jakou e-mailovou adresu jste do objednávky vyplnili.
    • Při platbě v Eurech vyplňte variabilní symbol do zprávy pro příjemce, abychom mohli platbu spárovat. 
  • Je možné využít příspěvku zdravotní pojišťovny, nebo zaměstnavatele?
    • Ano, zdravotní pojišťovny poskytují příspěvky z fondu prevence. Pokud chcete využít tento příspěvek, zkontaktujte svoji zdravotní pojišťovnu a vyžádejte si potřebný formulář. Formulář nám následně zašlete vyplněný k potvrzení na e-mailovou adresu info@zohir.cz.
    • Další možností finanční výpomoci je podpora zaměstnavatele. Ne všichni zaměstnavatelé přispívají, vždy záleží na konkrétní firmě. Jakmile zjistíte, že firma, u které pracujete přispívá, tak v rezervačním formuláři vyplňte firemní údaje.
    • Budeme potřebovat znát název firmy, její adresu a identifikační číslo. Na e-mail obdržíte vystavenou fakturu, kterou už jen přepošlete svému zaměstnavateli. V případě komplikací nebo individuálních požadavků nás můžete kontaktovat na adrese info@zohir.cz.
  • Je možné cenu tábora uhradit po částech a ne najednou?
    • Ano, tábor je možné uhradit i na části (do dvou splátek). První část ve výši 40% celkové ceny je splatná do 21 dní po odeslání objednávky. Doplatek je splatný do data uvedeného na druhé faktuře, nejpozději však do 1. 5. aktuálního roku konání campu.
    • V případě rezervace letního campu po 10. 4. daného roku nebude možné této služby využít. Cena campu je splatná v plné výši do 21 pracovních dnů od vytvoření objednávky, nejpozději však týden před začátkem akce. Pro objednávky vytvořené týden před začátkem akce a blíže je splatnost okamžitá.
    • Vždy uvádějte variabilní symbol uvedený ve faktuře. Bez uvedení variabilního symbolu nebude možné Vaši platbu identifikovat. Fakturu obdržíte v e-mailu po úspěšném vyplnění rezervačního formuláře.
  • Jak je to se storno podmínkami?
    • Storno podmínky jsou nastaveny dle těchto kritérií:
    • 6.1.1. V případě zrušení objednávky ZC

      60 a více dní před zahájením ZC odpovídá výše storno poplatek výši zálohy:
      40 - 59 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 50% kupní ceny:
      15 - 39 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 75% kupní ceny:
      méně než 14 dní před zahájením ZC činí storno poplatek 100% kupní ceny
    • Při onemocnění či úrazu účastníka během pobytu na ZC a jeho předčasném odjezdu se zaplacená úhrada ani její alikvotní část nevrací.

    • V případě, že Zákazník sežene za účastníka náhradníka činí storno poplatek 200.

    • 6.2. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně, elektronickou formou na emailovou adresu info@zohir.cz.

      Rozhodující datum pro zaregistrování požadavku na zrušení objednávky a vrácení zaslané částky za předmětné plnění je datum a čas doručení  mailu na naši e-mailovou adresu. Všechny požadavky se budou registrovat výlučně na emailové adrese info@zohir.czRozhodující datum pro zaregistrování vašeho požadavku na storno Pobytu je datum a čas zaslání vašeho e-mailu na náš mail. Všechny požadavky se budou registrovat na e-mailové adrese info@zohir.cz. Platba na Váš účet v případě storno podmínek bude vyplacena do 21 dní od zaslání požadavku.

    • 6.3. Storno formulář pro stornování objednávky je dostupný na webových stránkách zohir.cz v sekci Ke stažení. Procentuální výpočet storno poplatku proběhne k datu písemného doručení stornovacího formuláře, včetně všech náležitostí na emailovou adresu info@zohir.cz

    • 6.4. Platba snížená o storno poplatek podle čl. 6.1. bude Zákazníkovi vrácena nejpozději do 21 dní od doručení storno formuláře.

    • 6.5. Zákazník je oprávněn písemně oznámit Pořadateli, nejpozději však ve lhůtě 5 dní před začátkem ZPP, že se ZPP místo přihlášeného účastníka zúčastní jiná osoba splňující podmínky pro účast na ZPP (dále jen „náhradník“). Požadavek na změnu účastníka je akceptován po uhrazení storno poplatku na účet Pořadatele. Výše storno poplatku je upravena bodem 6.1. těchto VOP, variabilní symbol platby odpovídá číslu faktury odstupujícího účastníka. Náhradník se stává účastníkem ZPP formou nové objednávky za podmínky souhlasu jeho zákonného zástupce s jeho účastí na ZPP. Původní Zákazník a zákonný zástupce náhradníka odpovídají společně a nerozdílně za uhrazení ceny ZPP.

  • Jak je to s pojištěním?
    • Všichni účastnici mají po dobu konání tábora v ceně zahrnuté sportovní úrazové pojištění. Naše organizace má uzavřenou podnikatelskou pojistku na hmotné a nehmotné škody.

Co mít s sebou, příjezd a odjezd

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co mít s sebou?
    • Standardní vybavení - oblečení, hygienické potřeby - doporučený seznam obdržíte cca tři týdny před začátkem turnusu v e-mailu.
    • Kromě těchto věcí bude potřeba mít s sebou vyplněné dokumenty (potvrzení o zdravotní způsobilosti, čestné prohlášení zákonných zástupců) a kartičku pojištěnce (stačí její kopie). Dokumenty najdete v sekci Ke stažení a zároveň budou zasílány přibližně 3 týdny před zahájením turnusu na uvedenou e-mailovou adresu.
  • Proč jsou zakázány mobilní telefony?
    • Důvodem je prevence rozbití, ztráty / krádeže, kyberšikany a lepší zapojení dětí do programu.
    • Týden před začátkem turnusu zasíláme email, který obsahuje kontakty na personál tábora/soustředění. Děti si naopak mohou v případě potřeby zavolat z mobilního telefonu, který je k dispozici u hlavního vedoucího.
  • Skutečně potřebuji mít vyplněné potřebné dokumenty: potvrzení od lékaře o zdravotní způsobilosti a čestné prohlášení zákonných zástupců?
    • Ano, je velmi důležité mít při příjezdu vyplněné tyto dokumenty: potvrzení o zdravotní způsobilosti vyplněné dětským nebo praktickým lékařem a čestné prohlášení zákonného zástupce. Potvrzení o zdravotní způsobilosti nesmí být starší než dva roky, prohlášení zákonného zástupce musí být staré nejdéle 1 den. Bez těchto dokumentů není účast na táboře/soustředění možná.
    • Dokumenty si můžete vytisknout v sekci Ke stažení. Zhruba tři týdny před začátkem turnusu je zašleme také na uvedenou e-mailovou adresu.
    • Je možné použít i potvrzení o zdravotní způsobilosti určené pro jiný tábor/soustředění nebo školu v přírodě. Potvrzení nesmí být starší než dva roky.
  • V kolik hodin je příjezd a odjezd z tábora?
    • Příjezd na tábor býval v minulých letech pro všechna rekreační střediska stejný. Letos ale došlo ke změně času zápisu v Nesměři - příjezd je možný mezi 10:45 - 11:30.
    • Pro Doksy a Křižanov je příjezd možný mezi 10:00 – 11:00.
    • Odjezd probíhá u všech středisek od 14:30 s tím, že ve 14:00 začíná závěrečná show pro rodiče, na kterou jste srdečně zváni.
  • Mohu na tábor/soustředění přijet později nebo odjet dříve?
    • Ano, tuto skutečnost je třeba uvést do poznámky při vyplňování rezervačního formuláře. Přebírání dětí provádí zákonný zástupce, nebo osoba zástupcem písemně nebo prokazatelně zmocněna. Přebírající osoba se vždy identifikuje pomocí platného občanského průkazu nebo pasu.

Lokalita, ubytování a strava

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Je možné být ubytovaný s kamarádem?
    • Ano, uveďte prosím do poznámky v přihlašovacím formuláři.
  • Je možnost mít bezlepkovou dietu?
    • Ano, vyplňte to prosím v přihlašovacím formuláři do jiných sdělení.
  • Jaké tréninkové zázemí máme k dispozici?
    • K tréninku máme k dispozici lešení sestavené na míru pro trénink parkouru, speciální švédské bedny, žíněnky a dopadové duchny, lešení, pískoviště, slackline, a přírodní překážky.
    • V Doksech, nedaleko rekreačního střediska, je parkourový park Lapset.

O nás

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Kdo za projektem stojí?
    • Za projektem stojí skupina nadšenců, kteří patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Většina trenéru jsou současní, nebo bývalí profesionální sportovci se specializací na řízení sportovního tréninku. Více informací o zakladatelích projektu, našich hodnotách a poslání najdete v sekci O nás.
  • Kdo jsou trenéři na táboře?
    • Trenéry jsou nejzkušenější čeští parkouristé, kteří mají mnohaletou zkušenost s vedením treninků a patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Více o jednotlivých trenérech se dozvíte v sekci Trenéři. Případně můžete zhlédnout rozhovory s nimi v sekci Medailonky.
  • Máte otázku, na který jste zde nenašli odpověď?
    • Kontaktujte nás na naší e-mailové adrese info@zohir.cz nebo nám napište zprávu na naší facebookové stránce ZDE.

Kroužky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co je ZOHIR parkour kroužek?
    • ZOHIR parkour kroužek je pravidelný zájmový kroužek pro děti, ve kterém se naučí, jak správně cvičit a trénovat parkour.
  • Pro koho jsou kroužky určené?
    • Kroužky jsou pro účastníky ve věku 8-13 let. Na pokročilosti nezáleží - úplní začátečníci nebo zkušení skokani, všichni jsou vítáni.
  • Je kroužek bezpečný? Jsou účastníci pojištění?
    • Ano, všichni naši trenéři jsou certifikovaní a mají mnoholeté zkušenosti s tréninkem a výukou parkouru. Učíme parkour bezpečně a efektivně. Naše organizace má uzavřenou podnikatelskou pojistku.
  • Kdo vede kroužky? Kdo jsou trenéři?
    • Seznam našich trenérů naleznete v sekci Trenéři. Všichni trenéři mají trenérské licence na parkour.
  • Jaké je tréninkové zázemí? Na jakých překážkách se trénuje?
    • Tréninky probíhají v tělocvičnách na standardním, normovaném tělocvičném náčiní. Bezpečnost je zajištěna žíněnkami.
  • Budou kroužky i v dalších městech?
    • Neustále hledáme další možnosti a místa, kde můžeme kroužky uspořádat. Pokud kroužek není ve Vašem městě, dejte nám vědět - Váš zájem rozhoduje!
  • Vybral jsem si kroužek, ale je bohužel obsazeno. Mohu se zapsat jako náhradník?
    • Denně se situace s obsazením akcí mění. Výjimkou nejsou ani kroužky. Pokud máte zájem zapsat se jako náhradníci na kontrétní kroužek, vyplňte formulář na následujícím odkazu. Jestliže se místo uvolní, budeme Vás kontaktovat. V případě, že by Vám vyhovovalo více časů (či míst), je v dotazníku možné vyplnit odpověď na poslední otázku: "O jaký další kroužek byste měli zájem?" Není třeba vyplňovat více dotazníků.
  • Na minulé akce jsme odevzdávali závaznou přihlášku. Musíme ji odevzdávat i nyní?
    • Písemné přihlášky jsme z důvodu snížení administrativní zátěže trenérů zrušili. Jak stávající, tak noví účastníci je již nemusí při vstupu na akci odevzdávat. Účast je možná po vytvoření objednávky přes náš web www.zohir.cz a její úhradě. Pokud platbu provádíte na poslední chvíli a chcete se akce zúčastnit, vezměte sebou potvrzení o platbě.
  • Můj syn/dcera se dnes nemůže lekce zúčastnit. Kde ho mám omluvit?
    • Pro účast na kroužcích je nutné mít vytvořenu a zaplacenu objednávku. Po té máte místo rezervováno. Trenéři mají k dispozici seznam účastníků, kde si zaznamenají docházku. Omlouvání dětí tedy není potřeba.

Víkendové tréninky

Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  • Co je ZOHIR Workshop?
    • ZOHIR workshop je jednodenní (takzvaně intenzivní) tréninkový kurz parkouru v předem připraveném a kontrolovaném prostředí haly pod vedením zkušených trenérů.
  • Pro koho jsou workshopy určené?
    • Workshopy jsou určeny pro všechny starší 8 let (včetně) - úplní začátečníci nebo zkušení skokani, všichni jsou vítáni. Na začátku workshopu jsou účastníci rozděleni podle úrovní pokročilosti: prostor k zlepšení dostane každý, přístup je individuální.
  • Jaké jsou možnosti platby?
    • Objednávku je možné zaplatit pouze převodem na základě faktury, která je zaslána na registrační mail. Platba na místě není možná. V případě, že se na Workshop zaregistrujete v pátek či sobotu, zašlete úhradu převodem a sebou vezměte potvrzení o úhradě.
  • Jsou účastníci pojištění?
    • Podnikatelské pojištění, které má naše organizace uzavřeno, neumožňuje připojištění účastníků workshopu. Doporučujeme proto všem účastníkům mít uzavřeno individuální úrazové pojištění.
  • Kdo vede workshopy? Kdo jsou trenéři?
    • Naši trenéři jsou certifikovaní a mají mnoholeté zkušenosti s tréninkem a výukou parkouru. Většinu spolupracujících trenérů ZOHIRu naleznete v následující sekci Trenéři. Všichni trenéři mají trenérské licence na parkour.
  • Co s sebou?
    • Podepsanou přihlášku (bez ní nebude účast na akci možná), sportovní oblečení a boty s bílou podrážkou(sálové), kartičku pojištěnce, svačinu.
  • Jak je to s jídlem a pitím?
    • Jídlo ani pití není zajištěno. Doporučujeme si vzít sebou svačinu, případně je možné si během obědové pauzy dojít na oběd.
  • Jaké je tréninkové zázemí? Na jakých překážkách se trénuje?
    • Vybavenost jednotlivých tělocvičen se liší. Fotografie z tělocvičen najdete na jejich internetových stránkách.
  • Můžu na workshopu natáčet?
    • Každý může na workshopu fotit a natáčet dle libosti.
    • Pokud video z workshopu zveřejníte na Youtube, určitě nám pošlete odkaz!
  • Nemohu vytisknout přihlášku. Je možné přijít bez ní?
    • Ano, ale s důležitou připomínkou: účastníci ve věku do 18 let musí mít účast vždy schválenou zákonným zástupcem. Pokud tedy účastník nemůže přinést podepsanou přihlášku, musí jeho účast při zápisu v místě konání schválit svým podpisem zákonný zástupce.

Licence

Časté dotazy k trenérským licencím. Po kliknutí na otázku se rozbalí odpověď.

  1. Co je seminář?
    • Krátkodobý seminář je jednodenní kurz zaměřený na rozšíření znalostí v rámci sportovního tréninku. Není nutný pro zisk trenérské licence. Absolvování seminářů není zakončenou zkouškou pro zisk trenérské licence.
  2. Co je kurz?
    • Dlouhodobý kurz je soubor teoretických a praktických lekcí z teorie a praxe sportu se specializací na parkour. Předpokládaným cílem absolventů kurzu je zisk trenérské licence parkouru.
  3. Pro koho jsou semináře určené?
    • Pro všechny starší 15 let, kteří mají zájem rozšířit své znalosti o poznatky z teorie a praxe parkouru. Semináře jsou vhodné například pro trenéry, kteří chtějí zpestřit trénink svých svěřenců jinou aktivitou, nebo pro sportovce, kteří se chtějí dále vzdělávat.
  4. Pro koho jsou určené kurzy?
    • Pro všechny starší 15 let, kteří mají dlouhodobé zkušenosti s parkourem, a také pro trenéry jiných sportů, kteří chtějí rozšířit paletu své působnosti o další sportovní aktivitu.
  5. Kdo jsou lektoři?
    • Lektory jsou nejzkušenější čeští parkouristé, kteří mají mnohaletou zkušenost s vedením treninků a patří mezi průkopníky parkouru v České republice. Více o jednotlivých trenérech se dozvíte v sekci Trenéři
  6. Kdo zaštiťuje licence? Jsou licence oficiálně uznávané?
    • Parkour licence III. třídy v rozsahu 50 hodin zajišťuje ZOHIR a nejsou akreditované MŠMT. (Do budoucna máme v plánu organizovat i Parkour licence II. třídy v rozsahu 150 hodin uznávané MŠMT, které jsou potřebné k získání živnostenského listu)
  7. Mohu absolvovat dlouhodobý kurz bez získání licence?
    • Absolvovat kurz bez zisku licence je možné, pokud se chcete jen zdokonalit a získat nové vědomosti a nechcete se v budoucnu stát trenéry parkouru.