Výsledek hledání pro výraz

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

společnosti Svět pohybu z.s.
se sídlem Žižkova 139, Bakov nad Jizerou
identifikační číslo: 04700201
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze L 64158
(dále jen „Pořadatel“)
pro prodej předmětu smlouvy - Zohir Parkour Produkty (ZPP) dle čl.1.1. těchto
obchodních podmínek, zakoupený prostřednictvím on-line obchodu umístěném
na internetové adrese www.zohir.cz, platné od 15.10.2018.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1
zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo
na základě smluvního vztahu mezi Pořadatelem a jinou fyzickou či právnickou
osobou (dále jen „Zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu
prodávajícího. Internetový obchod je Pořadatelem provozován na webové
stránce www.zohir.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím
rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Předmětem plnění jsou pohybové cvičení, parkourové cviky, posilovací cvičení,
ostatní sportovní aktivity v rámci Pořadatelem pořádaných následujících akcí:
Ø Parkourové licence
Ø Parkourové kroužky
Ø Workshopy
Ø Dálková škola parkouru
Ø Zohir Camp (dále jen „ZC“) - ZC se rozumí parkourový tábor, soustředění
pro děti a mladistvé, jehož předmětem plnění jsou navíc oproti předchozím
akcím také táborové aktivity, ubytovací a stravovací služby, dohled
nad účastníky, zajištění organizace ZC trenéry, instruktory a zdravotníky.
V rámci ZC rozdělujeme na letní a zimní tábory nebo soustředění v trvání
7 dní a příměstský kemp v trvání 4 dní.

(dále jen „ZPP“).

1.3. Účastníkem ZPP se rozumí Zákazníkem přihlášená osoba, nebo náhradník.
1.4. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v individuální
kupní smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost
před ustanoveními obchodních podmínek.
1.5. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí objednávky a spolu
s ní a akceptací tvoří smluvní dokumentaci. Objednávka i obchodní podmínky
jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.
1.6. Znění obchodních podmínek může Pořadatel měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti
předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace Zákazníka provedené na webové stránce www.zohir.cz
může Zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen
„uživatelský účet“). Ze svého uživatelského účtu může Zákazník provádět
objednávání zboží. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může
Zákazník provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového
rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce www.zohir.cz a při objednávání zboží a služeb
je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené
v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat.
Údaje uvedené Zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání zboží
a služeb jsou Pořadatelem považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem.
Zákazník je povinen zajistit svůj uživatelský účet tak, aby nedošlo k jeho zneužití
třetí osobou, a to zejména tím způsobem, že bude dbát řádného odhlášení
z uživatelského rozhraní a nebude předávat informace nutné pro přihlášení
do uživatelského rozhraní třetí osobě. Povinnosti Pořadatele ohledně
zabezpečení uživatelského účtu jsou blíže specifikovány v Zásadách ochrany
osobních údajů („GDPR“).
2.4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Pořadatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Zákazník
svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší
své povinnosti ze smlouvy (včetně obchodních podmínek).

2.6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě,
a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového
vybavení Pořadatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového
vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace ZPP umístěná na webovém rozhraní obchodu je
informativního charakteru a Pořadateli nevzniká povinnost uzavřít kupní
smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o ZPP, a to včetně uvedení cen
a případných ostatních nákladů. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané
hodnoty a všech souvisejících poplatků.
Ceny ZPP zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém
rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost Pořadatele
uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Pro objednání ZPP vyplní Zákazník objednávkový formulář ve webovém
rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména tyto informace:
3.3.1. objednávaná služba (objednanou službu „vloží“ Zákazník
do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu)
3.3.2. v případě, že je Zákazníkem fyzická osoba, jméno a příjmení Zákazníka,
adresa trvalého bydliště, kontaktní informace (telefon, mail)
3.3.3. v případě, že je Zákazníkem právnická osoba, název společnosti, adresa
sídla, jméno a příjmení zastupující osoby, kontaktní informace (telefon,
mail)
3.3.4. jméno a příjmení účastníka akce, datum narození, adresa trvalého
bydliště, u nezletilého účastníka také jméno a příjmení zákonného
zástupce (zákonných zástupců), kontakt na zákonného zástupce
3.3.5. v rámci ZC je Zákazník povinen uvést také další informace o účastníkovi
akce, jako jsou údaje o alergiích účastníka, konfekční velikost, plavecká
zdatnost a další data, důležitá pro klidný průběh pobytu na ZC

3.4. Před zasláním objednávky Pořadateli je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat
a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost
Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.

Objednávku odešle Zákazník kliknutím na tlačítko „POTVRDIT&ZAPLATIT“.
Údaje uvedené v objednávce jsou Pořadatelem považovány za správné.
3.5. Pořadatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (druh ZPP,
množství, výše ceny) požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky). Umožňuje-li to uživatelský účet zákazníka,
má registrovaný uživatel možnost zkontrolovat stav své objednávky
v administrátorské sekci webu. V případě, že uživatelské rozhraní kontrolu
objednávky neumožňuje, může zákazník stav své objednávky ověřit přes dotaz
zaslaný na info@zohir.cz.
3.6. Smluvní vztah mezi Pořadatelem a Zákazníkem vzniká akceptací a zaplacením
zaslané objednávky. Akceptace objednávky je zaslána Zákazníkovi
přes webové rozhraní obchodu elektronicky na uvedenou emailovou adresu
Zákazníka (dále jen „email“). Povinností Zákazníka je uvedení platného emailu.
V případě chybného uvedení emailu si Pořadatel vyhrazuje právo objednávku
zamítnout a stornovat.
3.7. Pořadatel preferuje komunikaci elektronickou poštou. V rámci uzavírán kupní
smlouvy Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku.
Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku
v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, telefonní
poplatky), jakož i náklady za poštovní korespondenci zaslanou Pořadateli, hradí
Zákazník sám.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu ZPP a případné další náklady spojené s dodáním služby dle smlouvy je
uhrazena na základě vystavené faktury.
4.2. Fakturovanou částku hradí Zákazník Pořadateli na účet č. 2400926573/2010,
vedený u Fio banky, a.s. (dále jen „účet Pořadatele“). Způsob převodu
prostředků na účet Pořadatele (platba převodem, vklad na účet, složenka) si
Zákazník volí sám. Poplatky vzniklé Zákazníkovi při úhradě faktury na účet
Pořadatele nejsou součástí ceny a Zákazník je nese na svůj vrub.
4.3. Cena již zahrnuje administrativní a registrační poplatky spojené s uzavřením
smlouvy a organizací ZPP. Společně s cenou je Zákazník povinen zaplatit
Pořadateli případné další náklady. V případě dodatečných změn smlouvy je
poplatek stanoven na 150 Kč.
4.4. Fakturovaná částka je splatná po odeslání faktury na emailovou adresu
Zákazníka pro jednotlivé ZPP následovně:

4.4.1. Je-li předmětem kupní smlouvy ZC je Zákazník povinen uhradit
Pořadateli do 21 dní zálohu 2.500,- Kč. Doplatek kupní ceny je splatný
do data uvedeného na zálohové faktuře, nejpozději však do 1.5.
aktuálního roku konání ZC.
4.4.2. Pro objednávky ZC, které byly vytvořeny po 1.5. daného roku se splatnost
zálohy a doplatku upravuje. Záloha i doplatek jsou splatné do 10 dní,
nejpozději však 5 dní před konáním akce.
4.4.3. Pro ostatní ZPP platí splatnost faktury 10 dní.
4.5. Závazek Zákazníka uhradit cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky
na účet Pořadatele.
4.6. Zákazník je povinen při úhradě faktury vždy uvést variabilní symbol. Variabilní
symbol je uveden na faktuře a odpovídá číslu faktury. Bez uvedeného
variabilního symbolu není platba spárována s příslušnou fakturou a Pořadatel
bere objednávku za neuhrazenou. V takovém případě si Pořadatel vyhrazuje
právo objednanou službu neposkytnout, nedohodne-li se se Zákazníkem jinak.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté Pořadatelem Zákazníkovi nelze
vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými
právními předpisy, vystaví Pořadatel ohledně plateb prováděných na základě
smlouvy Zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Pořadatel není plátcem daně
z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví Pořadatel Zákazníkovi
po objednání služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu
Zákazníka.
4.9. Pokud nebude Cena ZPP uhrazena Kupujícím ke dni splatnosti, je Pořadatel
oprávněn od smlouvy odstoupit a přenechat rezervované místo dalším
zájemcům.
4.10. Ukončí-li účastník svou účast v průběhu konání ZPP na vlastní žádost, nevrací
se alikvotní část ceny ZPP ani případných dalších Zákazníkem či účastníkem
uhrazených služeb.
5. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
5.1. Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku,
nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce služby, které bylo
upraveno podle přání Zákazníka nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy
o dodávce služby, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo

po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce
zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických
důvodů jej není možné vrátit, od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo
obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní
obal, či od smlouvy o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného
času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu.
Zákazník dále bere na vědomí, že vzhledem k charakteru Pořadatelem
poskytovaných služeb se jedná o smlouvu podle ust. § 1837 písm. j)
občanského zákoníku, kdy je plnění poskytováno v určeném termínu, a proto
nelze od smlouvy odstoupit (uvedené platí i pro již probíhající ZPP).
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy
odstoupit, má Zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dní od uzavření
smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být Pořadateli odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od smlouvy je povinen
Zákazník využit vzorový formulář poskytovaný Pořadatelem, jenž tvoří přílohu
obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy na adresu elektronické pošty
Pořadatele info@zohir.cz.
5.3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se smlouva
od počátku ruší.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí
Pořadatel peněžní prostředky přijaté od Zákazníka do čtrnácti (14) dnů
od odstoupení od smlouvy Zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je
Pořadatel od Zákazníka přijal. Pořadatel je taktéž oprávněn vrátit plnění
poskytnuté Zákazníkem již při vrácení zboží Zákazníkem či jiným způsobem,
pokud s tím Zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím Zákazníkovi další
náklady. Odstoupí-li Zákazník od smlouvy, Pořadatel není povinen vrátit přijaté
peněžní prostředky Zákazníkovi dříve.
5.5. Pořadatel je oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí
Pořadatel Zákazníkovi uhrazenou cenu bez zbytečného odkladu, a to
bezhotovostně na účet určený Zákazníkem. V tomto případě nemá Zákazník
nárok na další kompenzace nákladů spojené s ukončením smlouvy. Odstoupení
od smlouvy zašle Pořadatel na elektronickou adresu Zákazníka.
5.6. Je-li součástí objednávky ZPP také poskytnutí dárku Pořadatelem, bere
Zákazník na vědomí, že je darovací smlouva mezi Pořadatelem a Zákazníkem
uzavřena s rozvazovací podmínkou. Dojde-li k odstoupení od smlouvy či stornu
ze strany Zákazníka, pozbývá darovací smlouva platnosti a dárek nebude
Zákazníkovi předán.

5.7. Stornování předmětného plnění ZOHIR Camp je upraveno zvláštními
podmínkami zanesenými v odstavci 6. těchto obchodních podmínek.
6. STORNO PODMÍNKY
Storno podmínky jsou nastaveny dle těchto kritérií:
6.1. Zákazník je oprávněn zrušit svou objednávku kdykoli před započetím Zohir
Parkour Produktu, v takovém případě je však Pořadatel oprávněn vrátit
uhrazenou cenu/část ceny zboží sníženou o storno poplatek (odstupné
ve smyslu ust. § 1992 Občanského zákoníku) v následující výši:
6.1.1. V případě zrušení objednávky ZC
Ø 60 a více dní před zahájením ZC odpovídá výše storno poplatek výši
zálohy
Ø 40 - 59 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 50% kupní
ceny
Ø 15 - 39 dní před zahájením ZC odpovídá storno poplatek 75% kupní
ceny
Ø méně než 14 dní před zahájením ZC činí storno poplatek 100% kupní
ceny
Ø při onemocnění či úrazu účastníka během pobytu na ZC a jeho
předčasném odjezdu se zaplacená úhrada ani její alikvotní část nevrací
Ø v případě, že Zákazník sežene za účastníka náhradníka činí storno
poplatek 200 Kč
6.1.2. V případě zrušení objednávky ostatních ZPP
Ø 30 a více dní před zahájením ZPP, odpovídá výše storno poplatku
částce 25% kupní ceny ZPP
Ø 5 – 29 dní před zahájením ZPP odpovídá storno poplatek 50% kupní
ceny ZPP
Ø méně než 5 dní před zahájením ZPP činí storno poplatek 100% kupní
ceny ZPP
Ø v případě, že Zákazník zajistí za účastníka náhradníka činí storno
poplatek 100 Kč

6.2. Zrušení objednávky musí být provedeno písemně, elektronickou formou
na emailovou adresu info@zohir.cz
Rozhodující datum pro zaregistrování požadavku na zrušení objednávky
a vrácení zaslané částky za předmětné plnění je datum a čas doručení emailu
na naši e-mailovou adresu. Všechny požadavky se budou registrovat
výlučně na emailové adrese info@zohir.cz

6.3. Storno formulář pro stornování objednávky je dostupný na webových stránkách
zohir.cz v sekci ke stažení. Procentuální výpočet storno poplatku proběhne
k datu písemného doručení stornovacího formuláře, včetně všech náležitostí
na emailovou adresu info@zohir.cz
6.4. Platba snížená o storno poplatek podle čl. 6.1. bude Zákazníkovi vrácena
nejpozději do 21 dní od doručení storno formuláře.
6.5. Zákazník je oprávněn písemně oznámit Pořadateli, nejpozději však ve lhůtě
5 dní před začátkem ZPP, že se ZPP místo přihlášeného účastníka zúčastní
jiná osoba splňující podmínky pro účast na ZPP (dále jen „náhradník“).
Požadavek na změnu účastníka je akceptován po uhrazení storno poplatku
na účet Pořadatele. Výše storno poplatku je upravena bodem 6.1. těchto VOP,
variabilní symbol platby odpovídá číslu faktury odstupujícího účastníka.
Náhradník se stává účastníkem ZPP formou nové objednávky za podmínky
souhlasu jeho zákonného zástupce s jeho účastí na ZPP. Původní Zákazník
a zákonný zástupce náhradníka odpovídají společně a nerozdílně za uhrazení
ceny ZPP.
7. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
7.1. Účastník ZPP nebo jeho zákonný zástupce prohlašuje, že zdravotní stav
účastníka dovoluje bez omezení provozovat předmět plnění ZPP a zároveň
neohrožuje zdraví ostatních účastníků.
7.2. Pořadatel je oprávněn vyloučit účastníka z následujících důvodů:

Ø v případě porušení pravidel ZPP, zejména porušení řádu, nedodržování
bezpečnostních pokynů pedagogů, šikana, krádeží a dalších prohřešků,
které narušují řádný chod ZPP
Ø v případě zamlčení nepříznivého zdravotního stavu účastníka
a porušení ujednání 7.1.
Ø pokud bude účastník přechovávat nebo užívat alkoholické nápoje nebo
jiné návykové látky
Ø v důsledku nesprávných a neúplných údajů poskytnutých Zákazníkem
V případě vyloučení účastníka ze shora uvedených důvodů se nevrací alikvotní
část ceny ZPP ani případných dalších Zákazníkem či účastníkem uhrazených
služeb.
7.3. Zákazník, popřípadě zákonný zástupce souhlasí se zpracováním osobní dat
(osobní data Zákazníka i účastníka) a s případným uveřejněním zvukových
nebo obrazových materiálů pro evidenci a propagaci v rámci Zohir

a Parkour.fashion produktů (pro společnosti Svět pohybu z.s. a Zohir s.r.o.) jako
jsou Workshopy, kroužky, licence a eshop parkour.fashion, popřípadě jiné
aktivity provozované výše uvedenými společnostmi. Nakládání s osobními údaji
se řídí dle GDPR odst.10.3. těchto obchodních podmínek.
8. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními
§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
8.2. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Pořadatel obdržel
od Zákazníka reklamační formulář.
8.3. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Pořadatele za vady
může upravit reklamační řád Pořadatele.
9. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
9.1. Pořadatel není ve vztahu ke Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje Česká obchodní
inspekce. Více informací o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů
naleznete na webových stránkách www.coi.cz.
9.3. Pořadatel je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění
Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský
úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu
osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu
mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
9.4. Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765
odst. 2 občanského zákoníku.

10. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
10.1. Ochrana osobních údajů Zákazníka, který je fyzickou osobou, je poskytována
zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších
předpisů.

10.2. Zákazník souhlasí se zpracováním poskytnutých osobních údajů, jako je jméno
a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa
elektronické pošty, telefonní číslo a jiných důležitých sdělení (dále společně vše
jen jako „osobní údaje“).
10.3. Osobní údaje budou využity pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy
a pro účely vedení uživatelského účtu. Zákazník souhlasí se zpracováním
osobních údajů také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení
Zákazníkovi Pořadatelem. Zákazník souhlasí s využitím videa, fotek či jiných
multimediálních dokumentů pro marketingovou podporu Pořadatele.
Zpracování osobních údajů podléhá pravidlům GDPR, které jsou blíže
specifikovány na odkazu www.zohir.cz/uploads/gdpr.pdf.
10.4. Zákazník potvrzuje, že osobní údaje poskytnul dobrovolně a pravdivě.
11. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
11.1. Zákazník souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami
nebo podnikem Pořadatele na elektronickou adresu Zákazníka a dále souhlasí
se zasíláním obchodních sdělení Pořadateli na elektronickou adresu
Zákazníka.
11.2. Zákazník souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač.
12. DORUČOVÁNÍ
12.1. Zákazníkovi mohou být doručovány dokumenty související s předmětem
smlouvy anebo marketingové nabídky na elektronickou adresu registrovanou
Zákazníkem nebo poštou na adresu Zákazníka.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
13.1. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak
strany jednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva
spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
13.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo
se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož
smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo
neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.

13.3. Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována Pořadatelem
v elektronické podobě.
13.4. Kontaktní údaje Pořadatele: adresa elektronické pošty info@zohir.cz.
Obchodní podmínky jsou platné od 15.10.2018